even the best fall down sometimes..


// bild på mig jenny & felicia
har inte kunnat blogga på ett tag för så smidig som jag är har jag råkat ta sönder min dator hehe så lånade syrrans lite så att jag kunde göra ett inlägg och visa att jag lever. igår va jag med emma ( otippat ) matte krille & sebbe vi gjorde inte så mycket satt och snackade lite osv sen drog dom vig tolv eller något & då somnade jag och emma. idag då så kom jag hem för några timmar sen & nu kom jag precis ut ur duchen. senare ikväll ska jag emma mikkis & leyla dra till jesper för lite krök nice! aja nu ska jag fixa kläder till ikväll . så vi hörs kanske senare eller så blir det väl när min dator kommer till baka men ni får ha det så bra så länge seyaa dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0